Skip to main content

Dynamiczny rozwój internetu wpłynął na przeniesienia wszelkich działań marketingowych do sieci. Nowe media stały się filarem, na którym oparty został wizerunek marki. Doprowadziło to do zmian w sposobie tworzenia strategii, a także w prowadzeniu kampanii.

Marketing internetowy, dzięki dostępnym narzędziom, umożliwia poddanie analizie istotnych z perspektywy kampanii wskaźników, co z kolei pozwala elastycznie dostosować działania komunikacyjne do zaobserwowanych trendów. Mając na uwadze dobro naszych Klientów, sięgamy po innowacyjne rozwiązania. Prowadzimy kampanie SEM (Search Engine Marketing) realizowane w formie linków sponsorowanych oraz reklam produktów. Reklama wyświetlana jest wśród wyników wyszukiwania oraz w aplikacjach. Często łączymy nasze działania z kampaniami PPC (Pay Per Click), w których opłata za reklamę pobierana jest dopiero w momencie kliknięcia w link przez Konsumenta. Dodatkowo przeprowadzamy proces optymalizacji stron internetowych, co w dobie rosnącej konkurencji na rynku,  jest podstawą lepszej widoczności witryny w wyszukiwarce Google. Działaniem wspierającym optymalizację SEO jest właściwie przeprowadzone pozycjonowanie strony, polegające na właściwym użyciu słów kluczowych w treściach zamieszczonych na stronach, co pozwala osiągnąć wyższą pozycję w wyszukiwarce.

Dbając o wizerunek Klienta, łączymy działania PR-owe z aktywnością w obszarze mediów społecznościowych, kampanii display oraz e-mail marketingu. Z powodzeniem nawiązujemy współpracę z influencerami, a także doradzamy jak skutecznie prowadzić media społecznościowe (Instagram, Facebook, LinkedIn). Budujemy pozytywny wizerunek firmy wykorzystując e-PR do stworzenia trwałych relacji z odbiorcami w internecie. Dużą uwagę skupiamy na content marketingu, polegającym na publikacji i promocji treści tworzących relacje między Konsumentem i marką. Dokładamy wszelkich starań, by każde działania digitalowe dostosowane były do indywidualnych potrzeb Klienta.